Nog 11 weken

Sinds ik terug ben uit Minneapolis heeft het USA virus weer toegeslagen en tellen we echt af! Toen ik terug kwam wachtte mij een leuke verrassing, Richard had een midweekje Rome geboekt voor ons tweetjes met Pinksteren. Even lekker tussendoor!

Omdat ik veel commentaar krijg op de blog van Melvin en Chani die er zo mooi uitziet, maak ik even gebruik van het werk dat zij al hebben verricht ( steal with pride

Wink
):

Ons reisschema:

Inmiddels hebben we ook de New York City pas binnen, een baseball wedstrijd bij de NY Mets geboekt en een walvisvaart in Cape Cod. Verder is de auto geboekt ( deze keer een Minivan bij Dollar) en de taxi van het vliegveld naar het hotel. Alle overigedingen bekijken we ter plekke.

Het boeken van de tickets van de Mets was nog spannend, de wedstrijden zitten echt ver vantevoren al vol. In eerste instantie wilden we naar de NY Yankees maar die spelen dan alleen uit helaas. Uiteindelijk hebben we tickets in de Pepsi Porch kunnen bemachtigen voor een redelijke prijs en zitten we alle 5 bijelkaar. Ik ben zelf in Minneapolis bij de Twins ( tegen de Texas Rangers) geweest en vond de hele happening eromheen geweldig...de wedstrijd zelf is redelijk saai ( sorry voor baseballlovers

Tongue out
).

Melvin viert dit jaar zijn verjaardag op zee, hopelijk met een aantal walvissen want de 12de augustus hebben we het whale watchen geboekt. Leuke traditie trouwens! Vorig jaar in Kreta, het jaar ervoor onder de Golden Gate Bridge......

Wat de vluchten betreft vertrekken we deze keer echt vroeg, om 6.50 stappen we al in het vliegtuig in Brussel, op weg naar London waar we 3 uurtjes moeten wachten om door te vliegen naar New York. De terugvlucht vliegen we rechtstreeks van New York naar Brussel, wel zo aangenaam om rechtstreeks terug te vliegen. Verder is alles geregeld en is het nu alleen nog aftellen!

Wordt vervolgd

Wink

groetjes

Sandra

Reacties

Reacties

marian

Ik dacht al , lees ik nu dubbel ??? :P

Patricia

wat een geweldig reisschema. Ik kan me voorstellen dat het kriebelt. hard werken, dan zijn de weken zo om ;-)

Sandra

@ Marian, je bent veel te nieuwsgierig..je leest ook alles ;)
@ Patries, de tijd vliegt nu echt, als we uit Rome terugkomen is het nog maar 5 weken. We moeten snel weer afspreken!
Groetjes San

marian

Hier word het ook tijd dat er eens wat te lezen valt :-)
Eens even het 1e hotel opsnorren :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!