Nog ene dan ...om het af te leren!

Vanmorgen...of eigenlijk gistermorgen ( weer even wennen aan het tijdsverschil) stapten we in de auto voor onze laatste rit van Cape Cod naar JFK. In totaal hebben we zo'n 4500 km gereden! De rit ging vrij vlot maar op het eind moesten we toch nog even haasten. Auto inleveren, shuttle naar terminal 7....toen naar 8 want we zaten verkeerd. Inchecken was online niet gelukt dus dat moesten we ook nog even doen en vervolgens de koffers afgeven wat nog even spannend was want twee waren er te zwaar, maar gelukkig vonden ze het nog acceptabel. Bij de gate aangekomen hoefden we maar een paar minuten te wachten en toen konden we al aan boord. Het vliegtuig was wel erg klein voor zo'n lange vlucht, dat hadden we nog nooit gehad dus van slapen kwam helaas niet veel terecht. Gelukkig vlogen we rechtstreeks naar Brussel waar mijn vader en Wiek al op ons stonden te wachten. Alle koffers waren gelukkig ook heel aangekomen en een paar minuten later zaten we in de auto op weg naar ons huisje! Thuis wachtte ons een aantal leuke verrassingen van mijn ouders bloemen en van onze stalkers een heel leuk bericht, cadeau en een fles Sangria...Marian die wacht op jou hoor!! Superbedankt hiervoor, dat was erg leuk thuiskomen!!! Nu alle was draaien en proberen wakker te blijven om zo snel mogelijk weer in een normaal ritme te komen. We zijn dus weer veilig thuis en kunnen nu weer gaan broeden op onze volgende vakantie ;) @ Marian & Michel, we willen jullie bedanken voor alle berichtjes en de moeite die jullie gedaan hebben en wensen jullie een supervakantie in Tenerife! groetjes Sandra en Richard

marian

hahahahaha jullie al last van het tijdverschil, WAT denk je van ons tijdsverechil van 1 uur , je raakt er helemaal van door de war, lingo is toch normaal om 7uur waarom dan nu om 6 uur , owja het is nu 7 uur in nederland hahahahah, het is helemaal super hier, ik zet niks op facebook maar we houden op een andere manier wel contact, zo ik ga nu eens kijken of ik ergens een coctail krijg en oja de ideeen zijn eigelijk zelfs van michel , ik bven alleen maar de uitvoerder :-D