Dag 5, bye bye New York.

Vandaag rammelde de wekker wat later. Om 9 uur gingen Richard en ik op pad om de auto op te halen. De kinderen bleven in het hotel en konden zich rustig klaarmaken voor ons vertrek naar de volgende bestemming. Met de metro hadden we het autoverhuurbedrijf snel gevonden en een half uur later reden we door de drukke straten van New York, weer een avontuur op zich! Gelukkig viel het mee en waren al die yellow cabs aardig voor ons en kwamen we heelhuids aan in het hotel waar de kinderen al klaar stonden met de koffers. We hebben een Dodge Grand Minivan, 7 persoons, dus alles paste er prima in en na een half uurtje doken we weer in het drukke verkeer op weg naar het Yankee stadion en het volgende hardrock cafe. @ Sjaak, speldjes en t-shirt zijn binnen! Vervolgens verder op weg naar Philadelphia, een korte rit van nog geen 2 uurtjes. We kwamen vrij vroeg in ons hotel aan maar gelukkig was onze kamer al klaar en konden we inchecken. Hier wachtte ons weer een bericht van onze stalker ;)! Bedankt Marian! De suite die we hier geboekt hebben is echt enorm groot, 2 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer met kitchenette, dus genoeg plek voor ons allen en onze rotzooi. Op de kamer hebben we onze koffers gedropt en gingen we op weg naar de King of Prussia, een hele grote shopping mall, want in deze staat is er geen tax op kleding, feest voor de meiden dus. Op weg naar de mall kwamen we langs Philadelphia, op zich ook een grote stad maar de skyline kon niet op tegen NYC! We hebben al een beetje heimwee;). Op de achterbank werd luidkeels meegezongen met de radio en de stemming zat er goed in ( geen pijnlijke voeten vandaag) De mall was vlug gevonden ( lang leve de TomTom) en de Apple Store werd als eerste onveilig gemaakt. Een half uur later stapte Melvin dolgelukkig met een Mac book pro naar buiten...eindelijk heeft hij rust! Intussen hadden de meiden al allerlei winkels gezien en werden de Forever 21, VAN store en nog veel meer onveilig gemaakt. 4 uur later waren ook zij helemaal happy en was de buit binnen en pap en mam moe maar blij dat de kids blij waren! Om 9 uur gingen de winkels dicht ( gelukkig!) en de volgende stop was de Walmart die vlakbij lag. Weer een uur later kwamen we naar buiten met reuzenflessen cola, muffins en nog veel meer slechte lekkere dingen. Eenmaal terug in het hotel ploffen we allemaal neer en wordt er weer druk geblogd etc... Alle reacties worden hier trouwens met veel enthousiasme gelezen en we vinden het ontzettend leuk dat jullie een beetje ( sommige iets meer) meereizen. De foto's volgen echt morgen want Melvin is nu bezig met uitzoeken en ik kruip nu lekker mijn bed in. Welterusten allemaal en tot de volgende blog. oh ja mam...de slippers hebben we ook gevonden!! Doeiiiii!!!

Nicol

Echt leuk ik lees het met plezier geniet van jullie vacantie xxx

Narda

Hey Sandra,
Ik lees jullie verhalen met heel veel plezier. Wat een reis.. Geniet ervan! Groetjes, Narda

pap

hoi meid leuk om te horen dat jullie zich goed amuseren en dat de kindereren het naar de zin hebben wij blijven jullie op de voet volgen geniet er maar van grtjs pap

marian

stalker hier, hahaha even vanuit mijn werk, ben blij dat jullie heelhuids new york zijn uitgekomen :-)

Michel

Respect voor Richard om zo'n Mini Van door de straten van New York te loodsen.Daar zal trouwens wel weinig mini aan zijn,gewoon een grote bak dus.

Sjaak/Rieck

YES, weer een pin. De Walmart is toch iets wat we hier missen vooral voor die overheerlijke muffins en andere niet zo gezonde lekkernijen.
Schijnbaar is shoppen vermoeiend

opa

hoi zo te zien amuseren jullie zich goed hoe gaat het met mij kleindochter op de foto toen ze choppen was geweest straalt ze met het hele gezicht geniet er maar van hopelijk heb je wel wat rust jij en richardt laat jullie twee zich ook is lekker verwennen op een avondtje door die drie en met die twee kostgangers wat wij hebben daar gaat het ook goed mee grtjs van nowel en chanell

Carolien

He San,
Met veel plezier lees ik iedere dag jullie blog! Jammer dat NY erop zit maar nog veel te gaan zo te zien. Hopelijk hebben jullie het heel leuk en gezellig. Groetjes aan de rest en have fun!
Knuffel Lien

Sandra

hoi allemaal, bedankt voor al jullie leuke reacties!
@ Lien, hoop dat alles goed met je is, dikke knuffel vanuit de USA!

opa

leuk verhaal meid het is goed om te horen dat jullie zich vermaken geniet er maar van dat hebben jullie ook verdiendt