Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sandra

Reacties

Reacties

Marian

En ik ben de eerste die je hier niet meer wegkrijgt :P

Sjaak en Rieck

Wij zijn nu al benieuwd naar jullie avonturen.

Sandra

Wij ook Rieck...duurt nog veel te lang :-)

marian

Stel je niet aan, die van mij duurt nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer :P

jorg roufs

Heey leuke cite is de eerste keer dat ik um nu zie dus !
En een leuke vakantie neem ik aan he
gr jorg

Sandra

hey Jorg, leuk dat je je ook aangemeld hebt!
nog een paar weken en dan kun je onze US avonturen volgen :-)

pap

hoi jullie allemaal daar het is leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben amuseer jullie maar en geniet ervan want het is zo om grtjs mam en pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!