De laatste dag!

Vandaag was uitslaapdag en de wekker stond op half 10. Ik was echter alweer om half acht wakker! Even op de Ipad zodat ik niemand wakker maakte daarna ben ik bij de receptie een kopje thee gaan drinken. Richard was inmiddels ook wakker en samen zijn we gaan ontbijten. Toen we terug kwamen op de kamer waren de kinderen ook wakker en hadden ze ons al als vermist opgegeven, hihi, ze kunnen toch niet zonder mammie en pappie! Nadat iedereen klaar was reden we naar Chadham, volgens de heren van de receptie het mooiste dorp op het schiereiland. Het was er inderdaad heel mooi, we keken even rond en reden toen door naar het strand en de vuurtoren. Onderweg zagen we geweldig mooie huizen en Chani heeft haar huisje al uitgezocht!! Geen wonder dat onder andere de Kennedy's hun buitenhuisje hier hebben/hadden. De omgeving en het uitzicht is prachtig! En aantal keren zijn we gestopt om even rond te lopen en foto's te maken. Uiteindelijk kwamen we bij een kleine vissershaven en hier zwommen heel veel zeehonden rond die mee wilden snoepen van de vis die hier van de boten afgeladen werd. We hebben hier een hele tijd staan kijken naar de vissers en de gekke capriolen van de zeehonden en zeemeeuwen, heel leuk. Vervolgens besloten we richting hotel te rijden en genoten we nog van de rit in deze schitterende omgeving. In het hotel hebben we even gezeten en de meiden zijn nog even naar de mall hiernaast gelopen. Toen zij terug kwamen was het etenstijd en besloten we naar de Wendy's te gaan en te smullen van de laatste baconater! Na het eten nog even naar de supermarkt om wat lekkers te halen voor de rit morgen en in het vliegtuig en daarna nog even naar de Starbucks want we wilden voor Richard nog een verrassing kopen voor al het rijden wat hij gedaan heeft. ( hij moest alleen even zelf betalen want niemand heeft nog cash :). ) Hij vond de starbucks beker in ieder geval heel leuk. Daarna was het moment van de waarheid aangebroken!! We moesten gaan inpakken....en ja 2 uur later zat alles in de koffers en we zitten net onder het gewicht! Pffff er past ook echt niets meer bij...zelfs de handbagage is tot het uiterste benut. Nu nog even wat relaxen en daarna lekker slapen Ik hoop dat iedereen die ons heeft gevolgd en beetje heeft kunnen meegenieten van alles wat we weer hebben mogen meemaken in het land van de onbegrensde mogelijkheden en wie weet tot ons volgende avontuur ;)

marian

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE is het echt de laatste???????????

Carolien

Ik heb genoten van je blog! Je schrijft heel mooi! Ooit gedacht over een boek ;-)?
Anyway, hopelijk hebben jullie een geweldige vakantie gehad!!! Slaap lekker en een hele goede reis!
Liefs Lien

yolandaenjose@gmail.com

Fijn dat jullie zo hebben genoten, jullie schreven het mooi op, ook Melvin. Goede reis terug. Yolanda,

jose

zal wennen zijn smorgens niks te lezen meer